2019.10.15. 8:08 keltezéssel, Veres Sándor írta:
Szia!

2019. 10. 14. 21:09 keltezéssel, Gyulai László írta:
És akinek elvileg nem kéne, de mégis? A dashboard-on gigás net van nekünk beírva, de még mindig az ősi cisco van kint amin ~140 megánál több nem jön, felfelé meg 100 se.

Az ősi cisco alatt pontosan melyik rotuert érted?
892FSP
Upload irányba a 100 Mbps-et valóban ki is terhelitek? Mi a francot toltok fel a netre :-)?
(Nekünk az Upload irányba 22 Mbps van, de 2-3 hónapja csak 5 Mbps volt.)
Az 5 az már tényleg kevés volt egy Windows update nap során.
Nem tolunk fel semmit. Csak ~600 kliensgép plusz encsembencsem.
Engem csak 1 dolog zavar (na jó, kettő, mert járnak a nyakamra is, hogy nem lehet dolgozni olyan lassú a net, nem tölt be lapokat). Régebben 200/100 volt beírva hozzánk net sebességre, és gyakorlatilag akkor is ezzel a sebességgel ment. Ez a 130-140/90-100 annak a 200/100-nak még azt mondom hogy elment. Igaz, hogy ennyit kb. akkor tudok mérni, mikor este rajtam kívül a takarító és a portás van bent, napközben kizárt. De egyszer csak azt vettem észre, hogy átíródott 1024/1024-re, de a sebesség semmit se változott. Viszont most már a jelentésekbe, táblázatokba gigás netvonalat kell beírnunk, úgyhogy a minden fejlesztésből kimaradás mellett gondolom hogy már a net miatt se ugrálhatunk, hiszen "fullon" vagyunk. Na mindegy, csak mérgelődök magamban, és legalább addig is gyakorlom a vállvonogatást, hogy mire jön a wifi, már edzett legyek (remélem minél később hozzák, vagy soha).