Az is egy működő megoldás, hogy az openwrt-t  virtualbox-ba tesszük (dd vel kell rámásolni az image-t a virtuális diszkre).

A virtualboxnak van olyan tulajdonsága hogy a host gépre csatlakoztatott USB eszközöket hozzá lehet rendelni virtuális géphez.

Így az openwrt tud access point lenni egy USB-s wifi adapter segitségével (a laptop beépített wifi adapterét nem tudja elérni).

A virtuális openwrt LAN adapere pedig mindegy hogy bridge-lt vagy NAT -olt.

Én már próbáltam így és egész jól működött.