Ezt próbáltam (openwrt), de sajnos nem lett teljesen jó. Pedig még links-et is sikerült rá forgatnom :) Van PHP, MySql, nginx, mesés lenne minden, de még úgy se lett tökéletes, hogy a beépített WiFi adapter mellé raktam egy USB-set, és a diákok fele ide (16), másik fele (16) oda próbált csatlakozni.

Ha csak a beépített adaptert használtam, akkor egy idő után nem engedett több diákot felcsatlakozni, végül a kernel forrásban meg is találtam egy #define-ban a 30-as MAC limitet, ezt egyelőre nem mertem átírni, mert gondolom a HW korlát miatt volt benne...
Az a hardver korlát azért egy soho ap részére készült. Én simán kipróbálnám átírni az x86 portoláson mondjuk 60-ra, egy 64 bites notebook azért nem egy 2-300 MHz-es cél SOC 32-64-128MB rammal...