Szia. Engem meggyőzött a névadásról a debreceni Tóth Árpád gimi
tájékoztatója a goo.gle/segitseg oldalon a fogadóórák alatt.
Mail címben a teljes név-betűjel (évfolyam nélkül)-kezdés éve
A Google a keresésben a legjobb. A szervezetben / domainben irtó gyorsan
keres pár kezdőbetű beirasakor. Minek szenvedni ha Google keresőnk van. ;)
Szervezeti egységben sorolod pontos osztály név alá.
CSv fajllal miért szenvedsz office/libre office -al? Google táblázat is
megnyitja. És el is menti csv be.
;)
Csoportokat az admin hozza létre a szervezetben , ne legyen össze vissza
minden. Következetesség és előre átgondolt szabályok alapján.
Classroom csoportokat meg a tanár hozza létre.
Ildiko

Szilárd Blum <szilard.b...@gmail.com> (időpont: 2020. júl. 24., P, 19:54)