Szia Szilárd , én azért angolul használom a gsuite-ot és írtam neked is ez
taz elérési utat, mert a helpet olvasgatva elég nehéz beazonosítani a
magyar megfelőlet. itt pl azért egyszerűbb volt, de a legtöbb esetben fogom
a fejem, hogy most hol is és mit is kell megtalálnom a magyar felületen. ;)
Ildikó

Szilárd Blum <szilard.b...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 26., V,
9:55):