>Valami nálunk akkor nem jól van beállítva? Amikor csoportba próbáltam
felvenni tagot, akkor csak akkor jelent meg a találat, amikor a teljes
e-mail címet befejeztem. Tehár a h19.kj -ra még nem ad ki semmit, csak a
h19...@bela2.hu-ra jelenik meg, hogy van a Kovács János nevű felhasználó.
 Directory settings/Visibility settings/all users- így mindenki lát
mindenkit a teljes szervezetben, mármint a kereshetőséget ez megkönnyíti,
egy betű leütésével már ajánlja is fel a usereket.
Rövid nevekkel/kezdőbetűkkel sztem egy normál tanár megőrül. Míg a teljes
név egyértelműen azonosít. Teljesen mindegy milyen hosszú a mail cím sosem
kell beírni szervezeten beül. Viszont beszédesek. El kell felejteni a régi
beidegződést, melyben mindig rövidítünk, meg tömörítjük a neveket. Driveban
is olyan neveket kell majd használni a fájlok/mappák elnevezésekor amelye
egyértelműen azonosítja mi van benne. Nincs méretkorlát az
elnevezésekben....
-Nem akarom évente átírni, azért gondolom jobbnak a szak+kezdés éve alapján
történő kódolást.
Még én is kezdő vagyok, de azt mondják a tapasztaltak, hogy a userek
ballagása után a törlésnél baj lesz ha ömlesztve lesznek a userek akár
szakonként 4 évfolyam.
Ildikó

Szilárd Blum <szilard.b...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 25.,
Szo, 17:23):