Hasonló problémába ütköztünk mi is nemrégiben. A megoldás abban rejlett
hogy az adott eszközön nem volt semmilyen képernyőzár(pin, fingerprint
stb). A google konkrétan követel egy fajta Két faktoros védelmet még ha ez
nincs is bekapcsolva a G-Suite-ban. Próbáljátok meg hogy tesztek egyet az
eszközre ha nem lenne. :)

Üdv, Attila.

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 5., H,
13:16):