Chrome esetén a chrome-ba is be lehet jelentkezni gmailes fiókkal, mely
segítségével szikronizálhatod a jelszavakat, stb.
hiába lépsz ki a gmailből, ha  a chrome-ban be vagy jelentekzve pl a sima
privát accountoddal. Azt tekinti alapnak.
A chrome esetén az az elsődleges fiók amivel először bejelentkezel a
gmailbe. utána ha megnézed az url-eket, akkor sorszámozza őket
gmail.com/1/....
Több böngésző használata kiküszöböli ezt, vagy nagyon oda kell figyelni
mivel lépsz be először a chrome on belül a gmailbe+ a chrome-ba be vagy-e
jelentkezve. ;)

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 5., H,
19:34):