Kétféle Chrome profil külön ikonokról indítva, ha chrome-ban elkülönítve
szeretnéd használni a fiókjaidat:
- Belépsz az egyik fiókba
- Beállítasz egy jellemző profil képet (A te profilod, de a különböző
helyekre más ruha, más háttér..., hogy 3 mm-es méretben is meg tudd
különböztetni)
- Beállítod, hogy mi legyen a kezdőoldal (szerintem célszerű az összes
olyat, amit "állandóan elő kell szedni")
- A Chrome beállításainál Ön és a Google szakaszban a Chrome-név és kép
ponton
          - (felül látod, hogy melyik azonosítódra csinálod)
          - kiválasztod a profilképedet (ha nem zavar, akkor persze lehet
helyette az ottani ikonok közül is)
          - bekapcsolod, hogy "Asztali parancsikon megjelenítése"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezután az asztalon megjelenik egy chrome parancsikon, amelyiknek a jobb
alsó sarkában ott a választott kép.
Ezt a parancsikont kitűzheted tálcára, vagy fájlként átteheted máshova is...

A másik bejelentkezéssel ugyanezt megcsinálva kapsz egy másik parancsikont.
Célszerűen másik képecskével. Azt is másolhatod.
Ha ezekre kattintasz, akkor az adott bejelentkezéssel indítasz egy böngésző
ablakot.

Megjegyzés: Mostanában az Edge-ben is lehet hasonló profilokat készíteni,
Microsoft365 asztali ikont készíteni. Ott az asztali ikon megegyezik, de ha
lecseréled az ikont, akkor azt is meg lehet különböztetni.
Nálam most a Tálcán van egy ilyen blokk (Outlook, egyik gimi Classroomon,
saját Gmail, másik gimi MS365, ELTE-IK MS365):
[image: image.png]
Ezek mind parancsikonok, amik - másik 21 parancsikon társaságában egy
mappában vannak és mint eszköztár megjelenítem a Tálcán.
(A FF-ot én Krétákra és Neptunokra használom.)

SzTZs