Hello

~ Engem inkább az érdekelne, hogy:

1: a júzernek/pedagógusnak fogalma sincs, hogy a onedrive mentené az
adatait a (saját)tárhelyére ingyér (~lusta ahhoz,
hogy ezt megértse, vagy ez ügyben összegyülnének - és ekkor mindenkinek el
lenne magyarázva '5-10
percben egy projektor előtt - nézhetné élőben, ahogy az asztalán
létrehozott dokumentum felkerül a onedrive-ra
(egy másik böngészőben (és egy másik gépen) ugyanerre a tárhelyére belépve
a dokumentumaival ott folytathatná
a 'dolgait - ahol abbahagyta, stb. stb.)

2: nem is használja a többség oktatási célra - vagyis a gyerek játszik
rajta, vagy más rokon - ez a valóság

~ ezen esetben miért kötelező pl. nekem a családi nyaralás, Karácsony, apa
szeretkezési képei, és egyéb több 10 GiB
(vagy 150.. ilyen is volt) képet és filmet lementenem - majd visszaraknom a
júzernek?

Üdv

Teleki: Verpeléti Ferenc <verpeleti.fer...@teleki.delbudaitk.hu> ezt írta
(időpont: 2020. okt. 14., Sze, 15:36):