From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of József Venczel
Sent: Friday, October 16, 2020 9:17 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

Szia!

Igen, jól írta, benne van a dátum abban a "Nyilatkozatban", amit a pedagógusok
aláírtak: "az EFOP-3.2.4-16-2016-00001 azonosító számú projekt keretében
megvalósítandó térítésmentes, akkreditált továbbképzésen részt veszek és
teljesítem annak követelményeit a projekt fizikai zárásának időpontjáig
(tervezetten 2020.12.31-ig)."

Én is azért néztem utána, mert vannak olyan kollégák, akik elmentek tőlünk és a
notebook-jaikat más vette át, de a KRÉTA-ban már nem érhető el az az online
oktatóanyag, amit a többieknek el kellett végezni.

Nemrég megkérdeztem, hogy akkor mi lesz. Azt írták, még az ősz folyamán újra
megnyitják a felületet azoknak, akik most kaptak gépet.

Üdv,

Venczel József

Jól írtad a dátumot? Miért adnák ezt át egy negyedév múlva? Még az oktatások
sem mentek le, nálunk csak az első kör volt. Az egész pályázatnak vége lenne?