Kedves Zsuzsa!

Tudom, hogy rendszergazda fórumon vagyok, de olyan sokrétű feladatai vannak
a mai rendszergazdáknak, hogy feltételeztem, hogy van aki simán kisujjból
tud segíteni.
Igen, van egy kis elírás benne, jól észrevetted.

Elég a nekem a D feladat is.

A megoldásom majdnem jó csak, mégsem jó... :(

select sum(t.db)*p.PAR 'Összes bevétel'
from ptetel t, ppizza p
where t.PAZON = p.PAZON
GROUP by p.PAZON, t.db

ez így pizza típusonként darab*ár módon hozza az eredményt, a jó megoldás
az lenne ha egyetlen értéket kapnék erdményül

Előre is köszönöm a segítséget és ígérem nem fogok több ilyen feladatot
megosztani.

Szép napot!

Üdv:
Zsolt