Ha nincs bedugva a LAN kábel bekapcsoláskor, akkor látszik az eszközkezelőben? Láttam már ilyet HP-nél hogy az eszközkezelőben is csak akkor látszott ha volt link(valami régebbi típusnál). Ilyen esetben gondolom vissza kéne venni a sebességet 100 -ra, vagy 10-re.

Máskülönben pedig hogy eltűnik az eszközkezelőből is az önmagában hardver (alaplap) hibára utal. Meg kellene próbálni egy live cd-vel, vagy másik windows-al.

Én már vettem hasonló probléma miatt USB-s LAN adaptereket....