1. win update nem került fel (központi wsus szerverünk van, driverek
alapból tiltva vannak)
2. azért felraktam a gyártó oldaláról a megfelelő drivert
3. az 5 perces működési időben megnéztem, energiagazdálkodásnál tényleg ki
volt véve a pipa
4. a gyorsindítás jó ötlet, kikapcsolva
5. szétszedve kitakarítva, lepasztázva (igencsak melegedett, tele volt
krétaporral)

most 15 perce megy... remélem így marad :)

köszönöm mindenkinek az ötletelést.

Csizmadia Zoltan <cyber...@digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 28.,
Cs, 9:11):

Kurucz Zoltán