Nekem gyanús, hogy "a legújabb win10" a hiba oka. Teszteletlenül jönnek a kikapcsolhatatlan frissítések, lassan nincs olyan hét, hogy ne azt hallanánk hogy most mit tett tönkre a frissítés.

Tesztelésként én inkább mindig azt szoktam javasolni, hogy egy live ubuntut be kell bootolni rajtuk, és úgy kipróbálni. Ha azzal megy, akkor nem hardver, hanem a szokásos win10 gagyizás.

Illetve LEGFONTOSABB ha még nem volt, akkor win10 esetén a legelső amit mindig megteszek amikor csak win10 géphez hozzáérek, hogy az átkozott "gyors rendszerindítás"-t azonnal kikapcsolom, rendszergazdai parancssorban kiadom a "powercfg -h off" parancsot, mert különben kb. a következő frissítésnél sunyi módon visszakapcsolja. Aztán reboot. Ez az ilyen hasonló fantom hibák 90%-át egyből megoldja. (Nem is értem miért erőltetik ennyire azt, ami _NEM_ _működik_)

Bele se merek gondolni, azok alapján amiket a neten olvasok, hogy hány hardver szempontból tökéletes számítógépet dobnak ki a kukába nyugaton, vadnyugaton, csak a gyors rendszerindítás miatt !!!