Szerintem a fizikai elhelyezés ne okozzon problémát. Nálam Lenovo SFF
gépekben szigszalaggal vannak rögzítve a (kikötött) hdd tetejére, úgyis
kevés a hely, nem tudnak elmozdulni. Kétoldalas ragasztószalag is jó lehet.
Régi gépekbe felesleges az M2-es csatoló is, a külső kártya pedig kérdéses,
hogy bootol-e a régi alaplapban. Egy próbát persze megér.

Horváth Péter <p69horv...@outlook.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 1., K,
18:13):