Most komolyan. Leírtam már többek között én is. Miért kéne A400-at venni, amikor az egy sz/\r (gyakorlatilag a piac leghitványabb terméke, kis túlzással _bármelyik_ random termék jobb nála), és pl. Crucial BX500 van _ugyanannyiért_ ami meg jó?

Ezt magyarázza már meg valaki, mert még mindig nem tudom felfogni.

Vagy alsó kategóriásnak még esetleg WD Green is jó, bár ebben a kategóriában nem éri meg túl sok pluszt rááldozni, vagy Patriot Burst Elite, ami olcsóbb az A400-nál, és az is jó.

De 1-2 ezer plusz-ért már vannak jobbak, amikben van cache is (a fentiekben nincs), az elég sokat dob a teljesítményen. Crucial MX500, WD Blue 3D, esetleg Samsung 860 EVO, de a samsung problémás lehet régebbi amd-s alaplapokkal.

Ha olyan szoftverek vannak amik igénylik a háttértár sebesswéget, akkor a cache nélküli elég nagy hátrány, az A400 simán be tud lassulni hdd sebességre vagy alá is a gagyi firmware miatt.

Nálunk azért van programozás, adatbázis, blender és társai, könyvelő, nyilvántartó, projekt management szoftverek, stb., ide biztos nem vennék cache nélküli ssd-t.

Szóval miért is kéne a selejtet venni ugyanannyiért vagy drágábban?