A mi em sembla perfecte.

El que em sembla fatal és que sancionin el
terme "gravadora" quan fa com a mínim 5 anys que la
societat l'usa (jo el vaig sentir per primer cop al 1998,
en una botiga d'informàtica, ço que vol dir que ja devia
fer més temps encara que anava pel món).

X. Rull

> enregistrador m/gravadora f
>
> es    grabadora
> fr    enregistrateur
> en    recorder
>
> Aparell que permet de fixar i d'emmagatzemar dades en un
suport material,
> per a la seva conservació indefinida i la seva
reproducció posterior.

> sistema de finestres f [és la forma que feu servir
vosaltres, oi?]

> es    sistema de ventanas
> es    técnica de ventanas
> es    división en ventanas
> fr    fenêtrage
> fr    multifênetrage
> it    tecnica a finestra
> en    mutiwindowing
> en    windowing
> en    windowing system
> --
>
> Jordi Mas
> http://www.softcatala.org

Aquest missatge ha estat enviat des del servei
de correu gratuït de VilaWeb.  http://correu.vilaweb.com

Aquest servei és públic i, per tant, el contingut
del missatge no té cap relació editorial amb VilaWeb.