En/na Xavier Rull ha escrit:
No em sembla malament "furoner", fins i tot si voleu "fura" ("un fura" per al masculí i "una fura" per al femení).

Ara, ens trobem amb el problema de sempre. Aquesta proposta, s'implantarà? Potser abans de donar-la com a bona hauríem de començar a difondre-la per Internet (p. e.: per Vilaweb, perquè expliquin que se'n vol dir així; per llistes de correu de correctors, perquè comencin a posar-
la, etc.).
Jo sóc també de la teva opinió Xavi, però que penso que sobretot s'arribar molt tard i que serà una feina popularitzar el terme.

En fi, nosaltres no podem fer gaire més que fer-lis arribar les nostres recomanacions.

Atentament,
--

Jordi Mas
http://www.softcatala.org