Hola!

A mi "text dinàmic" no m'agrada perquè implica més moviment i interacció del
que segurament hi ha. Quan sent "dinàmic" pense en les pàgines HTML
dinàmiques, on el contingut va canviant segons un full de càlcul o la
interacció de l'usuari, encara que jo tampoc hi entenc massa...

"Text amb desplaçament" és massa llarg.

Jo no utilitzaria "línia", perquè en un moment donat podrien ser més d'una
línia, ni "text efluent/fluent" i "cibertext", ja que són maneres molt
rebuscades i poc entenedores.

Jo crec que el terme més precís seria "text mòbil", preferiblement, o "text
lliscant", ja que és la traducció més directa i no té implicacions de cap
altre tipus.

Salutacions

David Gil
--