Od: Ladislav Blažek <lada na blazcata.cz>
Datum: 29. 7. 2013
Předmět: Re: [Therion-cs] problém s encoding

"

Notepad je zcela korektní plain textový editor, pouze používá Windows
konce
řádků. Já už teda na tohle v minulosti narazil taky, ale pár kliků v
PSPadu
a byl pokoj. Ale uvažujme i za lidi co si s tím neporadí. Možná by to šlo
ošetřit přímo v parseru - aby prostě druhou definici ignoroval? L.

Dne 29. července 2013 12:55 Martin Sluka <martinsluka na mac.com