Ještě jednou:

ten řádek dává xtherion na první řádek každého nového souboru. V
text-editoru XTherionu není ten první řádek vidět. Něco jako poistka
proti přepsání. V plain editoru je samozřejmě vidět.

Když ho tam napíšeš ručně, tak je to tam dvakrát a therion se
oprávněně vzteká!

m.

Martin Sluka - Studio Sluka

prodej Hahnemühle DFA