Od: Sluka Martin <martinsluka na mac.com>
Datum: 7. 11. 2012
Předmět: Re: [Therion-cs] databáze v Therionu
"OpenOpice. Není to triviální. Nainstalovat MySQL server. Připojit
databázi
do OO. Je to ale česky mnohokrát na netu.

(OpenOffice)

m.

On 7.11.2012, at 11:55, Radek wrote:

> Ahoj lidi. Začal jsem se zabývat možností vytvoření databáze celého
zpracovaného díla s ideou výběr systému nebo jeho části - údaje -
obrázek na
úrovni scrapu - více scrapů. Využil jsem možnosti databázového souboru
xxx.
sql, který Therion exportuje. Zatím jsem ve fázi učení se v prostředí
MySQL
a php. Ovšem jednu věc jsem chtěl využít a sice to, že Therion exportuje
souřadnice všech bodů. Předpokládal jsem, že když pracuji v systému
JSTK,
dostanu i souřadnice bodů, které byly měřené magneticky. Když jsem si
porovnával jeden konkrétní (napojený na stabilizovaný bod s přesnou
souřadnicí) zjistil jsem, že souřadnice vyprodukovaná Therionem do
databáze
neodpovídá o kilometry:
> +/- očekávaná souřadnice:
> 664/6.1 570632,455 1110605,573 448,9570157
> vyexportované souřadnice:
> 664/6.1 -227179.73 5550988.43 445.54
>
> Nezabýval se tímhle problémem někdo?
> A tak vůbec - nezabýval se někdo použitím databáze při mapování ?
> Případně
neví někdo o konvertoru, který by soubor .sql dokázal přetavit na něco
sežratelného pro Excel nebo Access?