Op 08-05-07 heeft Kevin Elaerts<[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven:

> Ja maar het is dat je het weet, VZW bied in dat opzicht meer zekerheid.
> BTW de voetbalploeg was een case studie, die ik had voor het vak
> economisch recht.

Het lijkt mij overbodig om een naar een VZW-strcutuur over te gaan *om
die reden*. We maken immers geen schulden of gaan geen verbintenissen
aan ...
(zonder heel de duscussie opnieuw te willen voeren)

--
wannes
<http://www.ubuntu-be.org/>