On Sun, 23 Mar 2008 22:27:13 +0100, Koen Wybo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Misschien het moment om mijn oproep nog eens te herhalen ;-) Zie mailing
> van 5 maart: wie wil er meewerken aan een cursus linux...
> "ik houd het op desktopniveau gericht naar de leerling secundair niveau
> en de geïnteresseerde volwassene die op zijn eentje dingen kan
> uitproberen."
> Koen Wybo

ah ja, door de Franstalige title had ik die berichten gemist.
Indien er een mailinglist of wiki komt rond dit thema wil ik wel mee
aansluiten en meehelpen waar ik kan.
Het promoten van opensource binnen scholen en bedrijven is iets waar ik de
komende jaren wel wat energie in wil steken, maar doordat ik recent van
job veranderd ben is mijn vrije tijd voorlopig nog wel wat beperkt...

Groeten,

Richard