On Wed, 26 Mar 2008 01:43:41 +0100, Ward De Ridder <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Ik heb hier in principe niets op tegen, maar mijn ouders wel,
> ik ben nog maar 16 (bijna 17), en mijn ouders zijn nogal streng wat
> betreft
> omgaan met vreemden.
> Ik kan altijd wel eens proberen, maar ik weet niet dat het gaat lukken,
> makkelijk bereikbaar met de trein is een pluspunt, want met iemand dat ik
> niet ken meerijden is helemaal geen optie.
> Ward

Dat is ook maar gewoon logisch.
Ik heb ook niet de indruk dat er veel mensen staan te springen voor een
meeting, dus moeten we toch afwachten of er iets concreets uit de bus komt
of niet.

In welk opzicht wou je meedoen?
Wou je een Ubuntu cursus volgen, of een cursus geven, of eentje mee
schrijven of vertalen, of wou je die ergens gaan organiseren?

Groeten,

Richard.