Ik wil ook meewerken aan een cursus linux! Ik denk trouwens dat het niet
slecht zou zijn om enerzijds een algemeen deel vast te leggen in die
"cursus", en misschien anderzijds een deel specifiek gericht op
scholieren/hoger onderwijs/"echte" volwassenen. Scholieren willen vnl.
internet en gamen, studenten willen kantoortoepassingen en internet (en
werkende digitale leerplatformen), en de echte volwassenen vrijwel altijd
een stabiele computer met gebruiksvriendelijke basistoepassingen. Correct me
if I'm wrong, maar da's toch mijn indruk...

Kijk ook eens op mijn blog: http://sandervdm.blogspot.com