Op dinsdag 01-04-2008 om 18:36 uur [tijdzone +0200], schreef Mattias
Campe:

> [...]
> de oproep willen lanceren om bij het maken van een cursus te vertrekken
> van een eindterm of leerplan, bv.
> http://ond.vvkso-ict.com/vvksomain/downloadredirect.asp?Pad=../leerplannen/doc/&Doc=Informatica-2007-046.pdf
>
> Dat maakt het trouwens makkelijker om samen te werken in groep, daar er
> al een leidraad is waar de groep zich dient aan te houden. In het geval
> van Ubuntu zal "5.3.7 Elementaire bewerkingen met mappen en bestanden
> uitvoeren" neerkomen op het leren werken met Nautilus.
>
> Mochten er "gelijkgestemden" zijn om een "implementatie" te voorzien van

Mijn blikveld ligt ruimer maar de eisen van het leerplan kunnen zeker
aan bod komen bij tekstverwerking enz.

> dan zou ik heel graag in die
> "community" willen meewerken, liefst via een wiki-vorm (bv. deze van
> http://nl.wikibooks.org).

De dubbellicentie van wikibooks is me te vrij. Persoonlijk had ik er
graag een licentie van de Creative Commons toegevoegd: Niet-Commercieel.
Dus enkel een CC-BY-NC-SA, en geen GFDL. Kwestie dat het niet zomaar
voor commercieel gebruik kan aangewend worden.

Koen Wybo