> Dat maakt het trouwens makkelijker om samen te werken in groep, daar er
> al een leidraad is waar de groep zich dient aan te houden. In het geval
> van Ubuntu zal "5.3.7 Elementaire bewerkingen met mappen en bestanden
> uitvoeren" neerkomen op het leren werken met Nautilus.

Ik zou het anders doen, onderwijs zonder computer kan ook.  Een
bestandsysteem is een boom, waarin je bladert.  Dat geeft inzicht, dan
kan men in de praktijk eens met NAutilus gaan werken, of Konqueror, of
Dolphin, of ja, MidnightCommander!

Marc

Suid-Afrikaans, Chinese, Dansk, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish, Portuguese, ...
http://users.fulladsl.be/spb13810/swlist/   Updated every month or so ....