Ik denk dat wanneer de school je via het schoolreglement of
boeken/softwarelijst kenbaar heeft gemaakt welke zaken nodig zijn om de
lessen te kunnen volgen en die kosten heeft opgenomen in de raming van de
schoolkosten die je als ouder voor dit schooljaar kunt verwachten,  dat je
daar niets anders kunt aan doen dan een andere school zoeken :-(. Dan is
die licentie zoiets als een handboek van een bepaalde uitgeverij, turnshirt
met logo van de school, ...

Los daarvan wel heel jammer natuurlijk. Het is een gemiste kans om de
leerlingen met OS te laten kennis maken en ze zo proberen op te voeden tot
kritische burgers die zich vragen kunnen stellen bij al dat reclamegeweld
omdat ze alternatieven kennen.

De volgende stap is elke leerling een Ipad uit een schoon blinkende doos...
:-(

Koen

Op 13 december 2012 19:37 schreef linux-service.be bvba <
g...@linux-service.be> het volgende: