>Γιατί
>βρε Παναγιώτη συνημμένη σε μορφή pdf μια επιστολή απλού κειμένου?
>Καθόλου καλή επιλογή και _ειδικά_ για mailing list.

ΟΚ, ελήφθη.

>Διάβασα την επιστολή και το forum και αναφέρει ότι η μοναδική διαφορά με
>το ubuntu είναι η προσθήκη κάποιων "εμπορικών" προγραμμάτων. Επί αυτού:

Πέραν της προσθήκης εμπορικών προγραμμάτων, έχει γίνει επανασχεδίασης της
αρχικής τοποθέτησης των αντικειμένων στην επιφάνεια εργασίας, π.χ. έχει
καταργηθεί η δεύτερη μπάρα. Θα το δες και σε εικόνες οι οποίες ελπίζω να
προστεθούν σύντομα στο σάιτ.

>(1) από όσα κατάλαβα ο όρος εμπορικό είναι λάθος - φαίνεται πως μιλάτε
>για ιδιόκτητο (κλειστό) λογισμικό. Σωστά?

Το επιπλέον λογισμικό είναι προϊόντα της ΜΑΤΖΕΝΤΑ και άλλων εταιρειών τα οποία
πωλούνται στην αγορά, εξ ου και ο όρος εμπορικό.

>(2) επειδή όπως λέτε αυτή είναι η μοναδική διαφορά θα ήταν πολύ
>σημαντικό να υπάρχει μια λίστα με αυτά τα έξτρα προγράμματα (και
>καλύτερα με links στην περιγραφή τους) για εμάς που γνωρίζουμε το ubuntu

Θα γίνει αυτό όπως και άλλα, είναι θέμα χρόνου. Όπως είδες, το σάιτ είναι ακόμα
άδειο.

>(3) είναι όντως αυτή η μόνη διαφορά? Σε πολλά σημεία δημιουργείται ή
>αίσθηση ότι και κάτι άλλο έχετε κάνει. Π.χ.:
> - Γιατί την ονομάζεται "προσαρμοσμένη διανομή βασισμένη στο ubuntu"?
> - Γιατί η πρώτες φράσεις κάτω από τον τίτλο "Τι περιέχει το Magenta
>DesktopOS" περιγράφουν λεπτομέρειες για το πως έχει *διαμορφωθεί* η
>επιφάνεια εργασίας και άλλες παρόμοιες λεπτομέρειες που αφορούν στο
>στήσιμο του ubuntu και όχι σε έξτρα ιδιόκτητες εφαρμογές.

Ίσως ο τρόπος διατύπωσης να μην είναι αποτελεσματικός, με δύο λόγια η
λειτουργική προσαρμογή της επιφάνειας εργασίας σε συνδυασμό με την αφαίρεση
προ-εγκατεστημένων προγραμμάτων και την προσθήκη άλλων, στοιχειοθετούν αυτήν
την "προσαρμοσμένη διανομή βασισμένη στο ubuntu". Η δοκιμή πιστεύω ότι θα λύσει
όλες τις απορίες.

>(4) αν εν τέλη αυτή είναι η μόνη διαφορά θεωρώ τον τίτλο "Magenta
>DesktopOS" και λιγάκι υπερβολικό και πως τελικά απλά θα μπερδεύει τον
>κόσμο. Φαντάσου:
>   Νικος: "εγώ τρέχω Magenta DesktopOS"
>   Τάσος: "άσε φίλε εγώ τρέχω ubuntu και είναι πολύ καλύτερο!"
>Κάτι σαν Ubuntu+ ή MgUbuntu? Υπάρχουν και τα νομικά θέματα εδώ βέβαια
>που προφανώς σας έχουν ήδη απασχολήσει.

Ο προβληματισμός σου είναι βάσιμος. Η επιλογή μας βασίστηκε στο συνολικό σχέδιο
εμπορικής προώθησης του συστήματος. Αποφασίσαμε να απαλλαγούμε να τεχνικού
τύπου ή "περίεργα" ονόματα ώστε απευθυνόμενοι σε ανθρώπους που δεν έχουν τη
δική σας εξοικείωση, να μην χρειάζεται να τους εξηγούμε στοιχειώδη πράγματα
όπως τι σημαίνει αυτό το όνομα. Σκοπός μας είναι να πείσουμε τις εταιρίες να το
επιλέξουν για τους υπολογιστές τους που εκτελούν εργασίες γραφείου, να έχουν με
χαμηλό κόστος, νόμιμα, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Φιλικά
Παναγιώτης
ΜΑΤΖΕΝΤΑ Ε.Π.Ε.
Μεθώνης 47-51 - 106 81 Αθήνα
Τηλέφωνα (+30) 210-33.03.920, 33.03.965,
801-11.711.711
Τηλεομοιότυπο (Φαξ) (+30) 210-33.03.216
Προφίλ εταιρείας:
http://www.magenta.gr/gr/profile.htm
http://www.magenta.gr [EMAIL PROTECTED]

Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publications wrote:
> Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
>
> Όπως ήδη ανακοινώσαμε στη λίστα αυτή, ετοιμάζουμε μία προσαρμοσμένη διανομή
> βασισμένη στο Ubuntu Linux. [...]
> Συνημμένως μπορείτε να δείτε την επιστολή προς τους δοκιμαστές της διανομής.

Καταρχήν μπράβο για την προσπάθεια. Αμέσως μετά λίγη γκρίνια :-) Γιατί
βρε Παναγιώτη συνημμένη σε μορφή pdf μια επιστολή απλού κειμένου?
Καθόλου καλή επιλογή και _ειδικά_ για mailing list.

Επιστρέφοντας στο θέμα Magenta DesktopOS.