Καλημέρα!

Έχω και εγώ κάποιες απορίες είναι η αλήθεια, όπως:

1. Πλησιάζει η έκδοση 7.04. Αυτό το OS θα στηρίζεται στο 6.10?
2. Κάθε πότε θα βγαίνει νέα έκδοση?
3. Τι είδους υποστήριξη θα προσφέρετε ή δεν θα προσφέρετε?Φέρνοντας ως
παράδειγμα το crashing του Xserver του καλοκαιριού ή το πρόσφατο με το
update του πυρήνα που δεν ολοκληρωνόταν έχετε κάποιο σχέδιο - υπηρεσία για
τέτοιες περιπτώσεις?
4. Τα repos θα είναι του ubuntu? Και αν ναι πως θα κάνετε αναβάθμιση στα
πρόσθετα προγράμματα? Από όσο ξέρω οι διανομές που στηρίζονται στο ubuntu
έχουν τα δικά τους repos.
5. Όσον αφορά το νομικό κομμάτι το ubuntu προσφέρεται δωρεάν και αναφέρει
στο site the Ubuntu team really does believe that Free software should be
free of software licencing charges. Έχετε μιλήσει με την canonical?
6. Μήπως πρέπει να υπάρχει two-part tariff τιμολόγηση δηλαδή μία δωρεάν και
μία με το ιδιοκτησιακό λογισμικό?
7. Από αυτά που διάβασα ουσιαστικά τα επιπλέον που αυξάνουν το κόστος θα
είναι το Neuro Lingo και το λεξικό. Είναι σωστό αυτό?
8. Τι είδους cd θα προσφέρετε? το desktop, το alternative και για ποιες
πλατφόρμες?

Αυτά προς το παρόν,

Φιλικά,
Ηλίας