Στις Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007 10:56, ο/η Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA
 Publications έγραψε:

Αυτό ήταν να φύγει χθές αλλά από την πολυ την κούραση το έστειλα αλλού  :-)

=========

Μετά από μια κουραστική ημέρα βλέπω ήδη αρκετά μηνύματα σχετικά με το
MagentaOS.
Θα προσπαθήσω στα γρήγορα -μόλις γύρισα από τη δουλειά - να απαντήσω σε
μερικές απορίες που έχουν δημιουργηθεί που ίσως σας δώσει να καταλάβετε τι
ακριβώς κάνουμε.
Θα σταθώ στο τεχνικό κομμάτι καθώς το εμπορικό αφορά τον Παναγιώτη.

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που προτιμήσαμε την 6.10. 'Οπως για παράδειγμα :
Τα όποια προβλήματα που υπάρχουν στο 6.10  είναι ήδη γνωστά και άρα ξέρουμε
τις λύσεις σε αυτά.
Χρειάζεται αρκετός χρόνος από τη στιγμή που θα αποφασίσει κανείς να ξεκινήσει
με την προσαρμογή μιας διανομής μέχρι την στιγμή που θα το δούμε στο ράφι.
Έτσι και αλλιώς μπορείς πάντα να αναβαθμίσεις την διανομή σου στην επόμενη
έκδοση :-)

Τεχνική  υποστήριξη από όσο ξέρω θα υπάρξει για τους πελάτες της Magenta είτε
με την μορφή της κοινότητας/forum είτε από την ίδια την Magenta. Αυτό φυσικά
θα εξαρτηθεί και από τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν.

Τα repos θα είναι της ubuntu. Δεν υπάρχει λόγος στην παρούσα φάση να υπάρξουν
ξεχωριστά repositories καθώς τα πακέτα που υπάρχουν δεν έχουν διαφορές από
αυτα του ubuntu. Αν διαπιστωθούν προβλήματα με κάποια από τις Closed Source
εφαρμογές θα υπάρξει ειδικό  .deb όπου χρειαστεί. Ελπίζω βέβαια να
εντοπιστούν όλα τα προβλήματα πριν από την κυκλοφορία :-)

Το CD που έχουμε φτιάξει είναι το "Desktop" CD και για την πλατφόρμα i386.

Τι ακριβώς έχει γίνει σε αυτή τη διανομή:
Εκτός από αυτά που αναφέρει ο Παναγιώτης όσον αφορά τις εφαρμογές.
Έχει επίσης προστεθεί η δυνατότητα αναζήτησης στο LivePedia.gr.
Ως προεπιλογή έχει ενεργοποιηθεί το πολυτονικό πληκτρολόγιο και έχουμε
φροντίσει όσες εφαρμογές το υποστηρίζουν να μπορούν να υποστηρίξουν την
πολυτονική πληκτρολόγηση.
Έχει γίνει προσαρμογή της επιφάνειας εργασίας ώστε να είναι (κατά τη γνώμη
μας ) ποιο κοντά σε αυτό που έχει συνηθίσει  ο πολύς ο κόσμος από άλλο
λειτουργικό σύστημα.
Έχουν εγκατασταθεί όλες οι διαθέσιμες αναβαθμίσεις από το ubuntu μέχρι και τη
στιγμή της δημιουργίας του CD.
Ο Παναγιώτης είχε προτείνει να μπει ο ορθογραφικός έλεγχος από το
http://www.daremon.gr/firefox_greek_english_spelling/ αλλά  καθώς η άδεια
χρήσης αυτού του λεξικού δεν ήταν ξεκάθαρη είχα προτείνει στον Παναγιώτη (και
είχε συμφωνήσει) να μην προστεθεί σε αυτή τη φάση προφανώς όμως το ξέχασε :-)
Μια λίστα με τα διαθέσιμα πακέτα .deb σε αυτή την έκδοση θα βρείτε στο forum
του desktop-os (http://www.desktop-os.gr/forums). Σημειώστε ότι δεν είναι όλα
τα προγράμματα/γραμματοσειρές σε μορφή .deb.

Νομίζω ότι τα βασικότερα είναι αυτά.
Ελπίζω σε πνεύμα συνεργασίας και καλής διάθεσης από όλους μας να καταφέρουμε
μαζί να προωθήσουμε το Linux και ειδικότερα το ubuntu στην Ελληνική αγορά

Νίκος Νύκταρης