From: Sergios Tsabolov <[EMAIL PROTECTED]>
To: spiros <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: Achilleas Tsoumitas <[EMAIL PROTECTED]>; [EMAIL PROTECTED];
ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Sent: Wednesday, November 14, 2007 6:37:27 PM
Subject: Re: Στόχοι για το Hardy (forum)

Καλησπέρα, θα έλεγα και κάτι σαν
 πρόταση αν μπορούμε να το κάνουμε στο
www.uom.gr
το Event , με δίκτυο εγκατάσταση κτλ και
 σε ένα μεγάλο αμφιθέατρο ίσος
θα ήτανε καλή πρόταση ?

O/H spiros έγραψε:
> Γεια και από μένα.Πολύ κάλές οι
 προτάσεις του Λευτέρη και πιστεύω να
 βοηθήσουμε όλοι ώστε να ολοκληρωθούν.H γνώμη
 μου συγκεκριμένα για το forum είναι να
 γίνει στο υπάρχον site που έχουμε με κάποια
 επέκταση.Μπορώ να βοηθήσω στην
 διαχείριση του αν χρειαστεί.Εχώ και μια
 πρόταση.Θα μπορούσαμε να προγραμματίσουμε από
 τώρα κάποιο event για την κυκλοφορία του
 Hardy η τουλάχιστον μια συνάντηση των
 μελών του ubuntu-gr.
> -- Ubuntu-gr mailing
 [EMAIL PROTECTED]://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr