On 11/14/07, Achilleas Tsoumitas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Για το event, θα πρότεινα ένα street event όπου θα μπορούσαμε να
> προσελκύσουμε το ενδιαφέρον περαστικών (και ίσως καλύτερα σε ένα μέρος όπου
> συγκεντρώνονται νέοι, καθώς αυτοί είναι που θα ενδιαφερθούν περισσότερο). Να
> μοιράσουμε κανένα δωρεάν cd, ίσως κανένα μπλουζάκι, ίσως (δεν ξέρω κατά πόσο
> είναι εφικτό) να στήσουμε μια μεγάλη οθόνη ή projector και να δείξουμε πόσο
> απλή είναι η εγκατάσταση του ubuntu και η χρήση του. Είμαι πρόθυμος να
> βοηθήσω στην οργάνωση του event

Κάτι αντίστοιχο με αυτό που περιγράφεις είχε οργανώσει το hellug για
το software freedome day (sfd 2007) στην Στουρνάρα. Είναι λίγο δύσκολο
στην οργάνωση μια τέτοία εκδήλωση. Πρέπει να έχεις άδεια από τον δήμο,
την αστυνομία, δεν μπορείς να εγκαταστήσεις εύκολα μηχανήματα στο
δρόμο, καθώς θα πρέπει να έχεις από κάπου ηλεκτροδότηση κτλ. Επίσης
για ένα street event είχα και εγώ μεγάλες προσδοκίες, αλλά τελικά η
ανταπόκριση του κόσμου ήταν μέτρια. Μάλλον ο κόσμος στις μεγαλουπόλεις
έχει μάθει να αγνοεί όσους προσπαθούν να του πλασάρουν οτιδήποτε στον
δρόμο.Επίσης, το ότι δεν είχαμε κάποιο demo μηχάνημα, δεν βοηθούσε την
κατάσταση :( Δεν ξέρω, ίσως να μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο
καλύτερα..

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info