On 11/14/07, Σταύρος Τεμερτζίδης <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Γεια στη λίστα...
>
> Προτείνω για forum να χρησιμοποιήσουμε το phpbb.
> Αυτόν τον καιρό ετοιμάζω μια προσωπική σελίδα με το drupal, και παρατηρώντας
> ότι
> το forum του drupal δεν έλεγε και πολλά, στράφηκα στο phpbb forum.
> Παρατήρησα ότι είναι πολύ απλό στη διαχείριση του και δεν θα δυσκολέψει
> κανέναν.
>
> Το μόνο πρόβλημα που θα έχουμε (και που δεν γνωρίζω πως θα γίνει) είναι πως
> θα αντιστοιχηθούν
> οι εγγραφές των χρηστών της ιστοσελίδας drupal με το phpbb forum.

> [...]

Όταν θα ενσωματωθεί το Χ forum πάνω στο Υ portal, χωρίς να ξέρω τι
παίζει ακριβώς με το phpBB+drupal, να ξέρετε ότι θα υπάρχει ουσιαστικά
ένα hack, αφού το Χ που θα εγκατασταθεί δεν θα είναι το γνήσιο φόρουμ,
αλλά ένα modified forum(με ό,τι σημαίνει αυτό από θέμα σταθερότητας
και ασφάλειας) που βασίζεται απλά στο Χ φόρουμ..

Όταν αύριο θα πρέπει να αναβαθμίσετε το X, ίσως να μην μπορείτε λόγο
του ότι μπορεί αυτό να χαλάσει το Υ. Όταν θα βγει το νέο Υ που θα
είναι συμβατό με τη νέα έκδοση του Χ, θα πρέπει να περιμένετε να βγει
το Χ modified forum από τον όποιο τρίτο το έχει αναλάβει.

Γενικώς, αυτά τα integration τα έχω λειτουργήσει και καλά παίζουν για
λίγο καιρό, αλλά όταν μετά πάμε για upgrades, ίσως παρουσιαστούν πολλά
προβλήματα.

Αν πρέπει να γίνει κάτι integraded, προτείνω κάτι που ενσωματώνει το
drupal από μόνο του. Αν μπορεί να επιλεγεί κάτι διαφορετικό, προτείνω
ό,τι αρέσει και κάθετε καλύτερα στον εκάστοτε διαχειριστή.