O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
ναι: "εκτός και αν μπλα μπλα μπλα...." οπότε μπορεί προχωρήσει η ζημιά ΚΑΙ στο host OS. τα είπαμε αυτά... μην αφήνουμε βρε παιδιά την εντύπωση ότι το virtualization λύνει δια μαγείας το πρόβλημα των ιών...

κάποιοι μπορεί να είναι αρχάριοι εδώ μέσα, και γενικά οι άνθρωποι έχουν μια τάση να "κρατούν" στο μυαλό αυτά που ακούγονται πιο βολικά. δηλαδή σκέψου ότι κάποιος που δεν ξέρει πολλά, μπορει να σκεφτεί.

"αμα τρέχω windows σε vm, τότε το linux μου θα είναι ασφαλές! το είπαμε στην ubuntu-gr άρα έτσι είναι."

και (λόγω βολικότητας) να το επεκτείνει σε:
"αμα τρέχω windows σε vm, τότε το linux μου θα είναι ασφαλές! το είπαμε στην ubuntu-gr άρα έτσι είναι. άρα δεν χρειάζεται να προσέχω και θα κάνω ότι γουστάρω, θα μπαίνω στο ότι sites να ναι, θα τρέχω ότι να ναι, κλπ κλπ"

το μήνυμα που πρέπει να περάσουμε είναι
1) καλύτερα να προλαμβλάνεις παρά να θεραπεύεις
2) να γνωρίζεις τον εχθρό σου (δηλαδή να ενημερώνεσε, αφού το χρησιμοποιείς το ριμάδι, μάθε 2-3 πράγματα παραπάνω..)