O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
Πάρε ενα παράδειγμα. Βάζεις τα windows σε virtual machine, και βάζεις το home folder σου ως shared folder. Ta windows έχουν δικαιώματα χρήστη να γράψουν/σβήσουν ότι θέλουν στην περιοχή σου. Π.χ. μπορούν να σου βάλουν ένα scriptάκι να τρέχει στο startup, και να κάνει ότι του γουστάρει. Και μη μου πεις τώρα "ναι αλλά δεν θα τρέχει ως root, άρα δε μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά", γιατί προφανώς μιλάμε για workstation μηχανή, κατα πάσα πιθανότητα του ενός χρήστη. Αμα κάνεις ζημιά σε αυτόν τον μοναδικό χρήστη, ε, ότι ήταν να κάνεις το έκανες. Αμα σου σβήσει ένας ιός όλα τα αρχεία στο $HOME σου, σε νοιάζει για το αν έγινε ζημιά στο σύστημα?
Ελπίζω τώρα να μη σου φαίνεται και τόσο "φανταστική ιστορία".