φίλε μου δε ξέρω που τα είδες αυτά.
πάντως στο virtualbox μπορώ:
1) να σβήνω αρχεία ή directories
2) να κάνω rename
3) να δημιουργώ νέα αρχείο ή directories
4) να αλλάζω τα περιεχώμενα τον αρχείων
5) να κάνω move αρχεία και directories
6) και γενικά ότι γουστάρω
σε shared folders που του έχω δηλώσει.
To vmware που χρησιμοποιούσα παλιά επίσης δεν είχε καμία αντίρρηση να κάνει
τα προαναφερθέντα.
πραγματικά δε ξέρω που τα έχεις δει αυτά.
θα σου πρότεινα (μιας και είπες ότι δεν έχεις από πρώτο χέρι εμπειρία σε
virtual machines) να δοκιμάσεις το virtualbox, θα ωφεληθείς πάρα πολύ.