        *From:* Stavros Temertzidis <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
        *To:* ubuntu-gr <mailto:ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
        *Sent:* Wednesday, February 06, 2008 12:31 PM
        *Subject:* Re: avi to dvd

        Μια άλλη ωραία επιλογή είναι το ManDVD που δοκίμασα πρόσφατα.
        Υπάρχει επίσης και το DVD Styler που είναι πιο εύκολο στη
        χρήση αλλά
        με λιγότερες επιλογές.

        Στις 5/2/2008, *Dennis Stavrou* <[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> έγραψε:

            Καλησπέρα,

            έφτιαξα το 1ο dvd από avi. θα δοκιμαστεί αυριο σε stand
            alone dvd
            player.
            μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι το ειχα στο
            2ο desktop και
            ουτε που κατάλαβα ότι κάτι άλλο τρέχει... σχεδόν το
            ξέχασα. έκανε
            περίπου 4 ώρες. στα win όταν έκανε το conversion δεν
            κουνιόταν τίποτα !!

            χρησιμοποιησα το devede.

            το ανακαλύπτω ακόμα το ubuntu και το μονο που έχω να πω
            είναι ότι με
            εκπλήσει ευχαριστά !

            θα κανονισω να το βάλω και στο γραφείο :-)
            εχω κάτι θεματάκια να λύσω ακόμα για να βλέπω αρχεία
            access αλλά είμαι
            αισιόδοξος !

            D.

-- 10 PRINT "HELLO WORLD!"
        20 GOTO 10

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering
Thesaloniki Greece
Aπλά στους υπότιτλους θα πρέπει να ορίσεις και τη κωδικοποίηση τους από το menu του devede.Οι ελληνικοί υπότιτλοι είναι σε iso 8859-7.