Αφού με βοηθήσατε να εγκαταστήσω το ubuntu 8.04 και να ενθουσιαστώ από
το νέο αυτό interface και σύστημα επιτρέψτε μου να σας βομβαρδίσω με
λίγες χαζές απορίες ενός πρωτάρη :-)

-Ποιό πρόγραμμα προτείνετε για torrents? Στα ΧΡ χρησιμοποιούσα το
μTorrent, τώρα τι θεωρείται αντάξιό του? Azureus?
-Παρατήρησα ότι τα διάφορα προγράμματα εγκαθίστανται μόνο στον system
file δίσκο του ubuntu. Εγκατέστησα μέσω wubi και έδωσα ο χαζός μόνο 15GB
χώρο σε ένα partition, με αποτέλεσμα τώρα να έχω μόνο 7GB διαθέσιμα
ακόμη. Μπορώ τώρα, μέσα από το linux να αυξήσω τον διαθέσιμο χώρο του
system file disk ?
-Παρατηρώ ότι κάποιες συντομεύσεις που δημιούργησα σε αρχεία στον δίσκο
των windows (c:\) πολλές φορές εμφανίζονται ως broken. Μετά από κάποια
ώρα, ενεργοποιούνται κανονικά! Μήπως για κάποιο λόγο αργεί να κάνει
mount τους άλλους σκληρούς?
-Υπάρχει κάποιο αντίστοιχο του peerguardian
<http://phoenixlabs.org/pg2/>? Βρήκα το moblock
<http://moblock.berlios.de/>, αυτό όμως λειτουργεί μόνο μέσω terminal
και αυτό δεν βοηθά καθόλου... Κάτι με καλύτερο interface?
-Κάποια plugins για τον firefox από ανεξάρτητους κατασκευαστές, δεν
εγκαθίστανται αυτόματα μέσα από τον FF, αλλά κατεβάζεις το xpi και
εγκαθιστάς απ'έξω. Στα win με διπλό κλικ η εγκατάσταση προχωρούσε, τώρα πώς?

Σας βομβάρδισα, αλλά έχω ενθουσιαστεί και προσπαθώ να αποκτήσω έναν
βηματισμό. Ίσως καταφέρω να απεξαρτηθώ πλήρως από τα Win!

Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr <http://photography.yiannakos.gr>
skepseis.yiannakos.gr <http://skepseis.yiannakos.gr>