Jimmy Angelakos wrote:

> Ναι, bootαρε από το Desktop CD που έκανες την εγκατάσταση, και πήγαινε
> στο System -> Administration -> Partition Editor (ή κάτι τέτοιο) και
> κάνε resize τα partitions σου όπως θες εσύ.

Τελικώς αυτό δεν δουλεύει... Ο partition manager υπάρχει όντως εκεί,
αλλά δυστυχώς, τα διάφορα partition με αφήνει να τα κάνω resize μόνο
προς τα κάτω (να μειώσω δλδ το μέγεθός τους κι όχι να το αυξήσω!)

Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω  να κάνω κάτι με το Partition Magic μέσω
windows? Αν καταφέρω με το partition magic να αυξήσω τομέγεθος του
partition του ubuntu, αυτό θα το δει κανονικά?

Ειδάλλως μονόδρομος είναι η επανεγκατάσταση :-((

ΥΓ:Μέσω τερματικού μπορώ να κάνω κάτι?

Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr <http://photography.yiannakos.gr>