Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται......
Έκανα πάλι boot από live cd, άνοιξα τον partition editor και έκανα όντως αυτό: μίκρυνα και μετακίνησα στο τέλος του ελεύθερου χώρου το δεύτερο partition και στον ελεύθερο χώρο που έμεινε μεγάλωσα το partition του linux (από 20GB το έφτασα στα 55). Όλα έγιναν κανονικά, όταν όμως ανοίγω έναν file manager στο ubuntu, επιλέγοντας πχ home folder ή file system, μου δείχνει ότι έχω μόνο 6GB ελεύθερο χώρο (όσο και πριν το repartitionning!) Από τον partition editor (τον τρέχω με boot από την κανονικη'εγκατάσταση τώρα) φαίνεται κανονικά το νέο partition

Προφανώς το συστημα δεν "είδε" τον νέο χώρο που του παραχωρήθηκε?

Untitled Document

------------------------------
Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr
skepseis.yiannakos.gr
Athens, Hellas
------------------------------

Tsabolov Sergey wrote:

εκκίνηση με CD και εκεί πρώτα μειώνεις το μεγάλο το 55 και όταν τελειώσει μεγαλώνεις το Λίνουξ

O/H Vasilis Yiannakos έγραψε:

Giannis Tsakiris wrote:
> θα μπορούσες να παραθέσεις μια λίστα με όλα τα partition σου (μέγεθος και
> τύπος συστήματος αρχείων) καθώς και που ακριβώς βρίσκεται ο ελέυθερος χώρος
> στο δίσκο σου (ανάμεσα σε ποια partitions δηλαδη)?
> και ποιο απ'όλα είναι αυτό που θες να μεγαλώσεις.
>

> 2008/5/9 Vasilis Yiannakos <[EMAIL PROTECTED]
> <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>:
>
>     Τελικώς αυτό δεν δουλεύει... Ο partition manager υπάρχει όντως εκεί,
>     αλλά δυστυχώς, τα διάφορα partition με αφήνει να τα κάνω resize μόνο
>     προς τα κάτω (να μειώσω δλδ το μέγεθός τους κι όχι να το αυξήσω!)

Παραθέτω ένα screenshot από τον partition manager: