O/H Stavros Temertzidis έγραψε:
> Γεια στη λίστα...
>
> Κάποτε είχε γίνει μια συζήτηση για δημιουργία forum στο ubuntu-gr και
> μάλιστα είχαμε καταλήξει
> μετά από διάφορες προτάσεις να χρησιμοποιηθεί το PHPBB 3.
>
> Από τότε και μετά δεν ακούστηκε ξανά τίποτα... Θα γίνει; Δεν θα γίνει;
> Και αν ναι πότε,
> και που κολλάει το θέμα;
>
> Προτιμάμε τελικά τη λίστα από το forum;
> Θα ήταν ενδιαφέρον ένα mailing list vs forum και να γράψει ο καθένας
> την άποψή του.
>
> Εγώ προσωπικά ένα αρνητικό που βρίσκω πολύ σημαντικό είναι ότι δεν
> [...]
Πρέπει να πω ότι δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται το forum που είχε
ανακοινωθεί ότι θα ξεκινήσει να γίνεται στο ubuntu-gr.
Σε περίπτωση που είναι τεχνικά δύσκολο, θέλω να προτείνω να γίνει χρήση
κάποιου από τα υπάρχοντα ελληνικά forum για το ελεύθερο λογισμικό.
Ο Θάνος τα συγκέντρωσε στο
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/GreekLinuxForums
Με άλλα λόγια, υπάρχει η επιλογή του outsourcing της λειτουργίας του
forum σε υπάρχον δικτυακό τόπο.