On Sat, 2008-05-10 at 01:22 +0300, Konstantinos Togias wrote:
> Κι εγώ ψηφίζω για τη λίστα. Το forum μου είναι αδιάφορο. Αν βολεύει
> αρκετούς ας φτιαχτεί. Αλλά θα ήταν κακή εξέλιξη να φτωχίνει η λίστα
> λόγω του φόρουμ.
Ή λίστα ή foroum, ένα από τα δύο, και τα δύο μαζί θα ήταν η χειρότερη
εξέλιξη διότι θα φτώχαιναν και τα δύο
θεωρώ ότι οι πιο κατάλληλοι για να αποφασισετε είστε οι πιο έμπειροι που
συχνά βοηθάτε εμάς τους πιο άπειρους, με απλά λόγια θα "ζήσει" αυτό
(λίστα ή φόρουμ) στο οποίο θα επιλέξουν να παρέχουν την βοήθεια οι
έχοντες τις τεχνικές γνώσεις-εμπειρία, και όχι εμείς που συνήθως θέτουμε
τις ερωτήσεις.
Σε άλλες διανομές και σε άλλες χώρες τι γίνεται (μάλλον και εδώ δεν
ανακαλύπτουμε πρώτοι τον τροχό, ας δούμε που κατέληξαν αλλού).
Προσωπικά "ψήφισα" foroum διότι:
1. Τα emails γίνονται σύντομα άπειρα και συχνά είναι χωρίς συνοχή, με
συνέπεια να δυσκολεύεσαι να βρεις κάτι που είχες διαβάσει κάπου...,
αντιθέτως ένα foroum επιπέδου αντίστοιχο των εξαιρετικών συμμετεχόντων
σε αυτή τη λίστα θα ήταν ποιο εύχρηστο λόγω δομής. Ιδίως αν κάθε θέμα
είχε ένα header μήνυμα "solved" ώστε να μην παιδεύεται ο αναγνώστης αμα
την εύρεση λύσης.
2. Το foroum είναι ποιο εύκολα προσεγγίσιμο από τον νέο χρήστη ή αυτόν
που σκέφτεται να περάσει σε linux, δηλ. θα έρθουμε πιο κοντά στον κόσμο.
Παραμένω πρόθυμος να συνδράμω, με οργανωτικά θέματα τα πάω καλύτερα -:)
Ηλίας