> .
> Πρέπει να πω ότι δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται το forum που είχε
> ανακοινωθεί ότι θα ξεκινήσει να γίνεται στο ubuntu-gr.
> Σε περίπτωση που είναι τεχνικά δύσκολο, θέλω να προτείνω να γίνει χρήση
> κάποιου από τα υπάρχοντα ελληνικά forum για το ελεύθερο λογισμικό.
> Ο Θάνος τα συγκέντρωσε στο
> http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/GreekLinuxForums
> Με άλλα λόγια, υπάρχει η επιλογή του outsourcing της λειτουργίας του
> forum σε υπάρχον δικτυακό τόπο.
>
> Σίμος

Στο opengr.net υπάρχει μπόλικο bandwindth ελέυθερο, και ανήκει στην
κοινότητα. Αν θέλει η κοινότητα μπορούμε να στήσουμε εύκολα και άμεσα
ένα phpbb  (όπως  το http://www.opengr.net/forum/ ) σε ένα subdomain
(π.χ ubuntu.opengr.net) και να δούμε πως θα πάει (αρκεί να βρεθούν και
1-2 moderators που να κόβουν και να ράβουν)