--- Στις Σάβ., 10/05/08, ο/η Nikos Alexandris <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:
Από: Nikos Alexandris <[EMAIL PROTECTED]>
Θέμα: Re: Θα γίνει το Forum;
Προς: "Manolis Christodoulou" <[EMAIL PROTECTED]>
Κοιν.: "Konstantinos Togias" <[EMAIL PROTECTED]>, ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Ημερομηνία: Σάββατο, 10 Μάιος 2008, 11:56

On Sat, 2008-05-10 at 02:03 +0300, Manolis Christodoulou wrote:
> [...]
είναι αδιάφορο. Αν βολεύει
κακή εξέλιξη να φτωχίνει η λίστα

> Είτε λίστα είτε φόρουμ, ας σταματήσουμε
να τα βλέπουμε συναισθηματικά σα
> να ήταν άνθρωποι. Και ας "φτωχίνει"
ένα απ'τα δύο αν πρόκειται να γίνει
> η συζήτηση πλουσιότερη και με
περισσότερες δυνατότητες.

> Το φόρουμ δίνει περισσότερες
δυνατότητες, π.χ. κατηγοριοποίηση
> μυνημάτων, global ανακοινώσεις, sticky
μυνήματα. Επίσης μπορεί κάποιος
> να ψάξει στα παλιά μυνήματα εύκολα και
γρήγορα. Ακόμα μπορεί να ψάξει
> και να βρει απαντήσεις και κάποιος που
δεν είναι μέλος του φόρουμ.

+1 για την ενίσχυση της λίστας.

Σε όσους επιθυμούν ένα φόρουμ:
δεν μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας
ένα από τα κανάλια συζήτησης
irc ως πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας σε
σύγκριση με τη λίστα;

Ερώτηση:
ποιες είναι οι συγκεκριμένες ανάγκες που
δεν καλύπτει η λειτουργία της
λίστας ώστε να είναι απαραίτητη η
δημιουργία ενός φόρουμ;

Σε όλους (αν και οι περισσότεροι το
γνωρίζετε): και οι λίστες και τα
φόρα είναι προσβάσιμα από οποιονδήποτε.
Άρα η αναζήτηση για "απαντήσεις"
δεν προυποθέτει την εγγραφή.

Παιδιά τα πράγματα είναι απλά! είμαστε ΠΟΛΛΟΙ πλέον, αν έχετε
καταλάβει, ώστε να μπορούμε να λειτουργήσουμε και τα ΔΥΟ. Νομίζω
ότι οι newbies μπορούν να χρησιμοποιούν άνετα το φορουμ και να
το χρησιμοποιούν κυρίως στην δική τους γλώσσα. Δεν χρειάζεται λοιπόν
να ρωτάει κάτι ένας νέος στο ubuntu και να του απαντάει κάποιος
με command line έντολες και να τον φρικάρει! Αυτό δεν είναι βοήθεια
είναι τρομοκρατία. Να απαντάνε οι newbies ο ένας στον άλλο με
screenshots να καταλαβαίνονται.

Είμαι υπέρ της άποψης ότι ένα φορουμ είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ και πρέπει να
το δημιουργήσουμε και θα δούμε πως θα λειτουργήσει. Να αφήσουμε
τον κόσμο να διαλέξει από που θα βρεί βοήθεια. Αν στο φόρουμ δεν
μπορεί να βρεί βοήθεια ας στραφεί στην λίστα.

Εγώ προσωπικά θα χρησιμοποιώ την λίστα, θα ρίχνω και καμιά
ματιά στο φορουμ όμως.

Όσον αφορά τις αποφάσεις της κοινότητας θα πρέπει απλά να γίνονται,
όποτε υπάρχουν θέματα, στο irc και τέλος.

Και το ποιο σημαντικό!

Πρέπει να βρεθεί κάποιος να το αναλάβει από μόνος του που να ξέρει
και να γουστάρει για να ασχοληθεί. Η κοινότητα δεν είναι εταιρία
για να διατάξει κάποιον να το κάνει! Και επίσης δεν μπορούμε όλοι
να τα περιμένουμε όλα από τον γνωστό άγνωστο Θανάση (τον Λευτέρη
εννοώ)! Σε λίγο θα μας κυνηγάει το ΙΚΑ να του κολλάμε ένσημα!

Εγώ ψηφίζω υπέρ και των δύο και θεωρώ ότι είναι αναγκαία και
τα δύο. Σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούνται και τα δύο εξάλλου.
Γιατί εμείς μπαίνουμε σε αυτή την διαδικασία να διαλέξουμε;

Και όσο για το επιχείρημα ότι θα αποδυναμωθούν και τα δύο
σκεφτείτε πόσοι τύποι δεν ασχολούνται με τα θέματα του Ubuntu
γιατί απλά δεν μπορούν να γραφτούν ή δεν θέλουν να γραφούν στην
λίστα του Ubuntu. Και εγώ βαριέμαι κάθε μέρα να διαλέγω τα mail
μου από όλα αυτά που έρχονται κάθε μέρα. Φανταστείτε λοιπόν
κάποιον που θέλει απλά να κάνει μια ερώτηση.

Αυτά είχα να πω... Ελπίζω να τα καταφέρουμε γιατί το έχουμε
κουράσει το θέμα ένα χρόνο τώρα με τόσο μπλα μπλα.
Ελπίζω το ύφος μου να μην παρεξηγηθεί οι προθέσεις μου είναι
καλές :)

Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr