Στις 30-06-2008, ημέρα Δευ, και ώρα 18:03 +0300, ο/η [EMAIL PROTECTED]
έγραψε:
> Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε στο ότι χρειάζονται κινητοποιήσεις, αλλά ειδικά γι'
> αυτό που είπες Αλέξη για τη διαμαρτυρία-ένσταση προς τους πανεπιστημιακούς,
> πιθανότατα η απάντηση που θα λάβεις να είναι ότι το ΠαΜακ έχει ήδη υπογράψει
> συμφωνία για την προώθηση και τη χρήση του ΕΛΛΑΚ μέσα στο πανεπιστήμιο (το ΑΠΘ
> αν δεν έχει ήδη υπογράψει, πρόκειται να υπογράψει).
>
> Μένει βέβαια η συμφωνία να γίνει και πράξη κι εκεί είναι που μπορούμε όλοι να
> βοηθήσουμε, απλώς υποστηρίζοντάς το, απλώς βοηθώντας συναδέλφους νεόφερτους
> στο
> [...]

Δεν το ήξερα αυτό για το Πα.Μακ, ότι έχει υπογράψει τέτοια συμφωνία!
Αυτό είναι πολύ θετικό!

Είναι φανερό όμως ότι στο Πα.Μακ. υπάρχει μια τέτοια προσπάθεια-
κατεύθυνση, συμφωνώ.

Ας βοηθήσουμε όλοι μαζί όπως μπορούμε και για τα άλλα πανεπιστήμια!

Φιλικά,
Αλέξης