On Mon, 2008-06-30 at 23:24 +0100, Simos Xenitellis wrote:
> O/H Nikos Alexandris έγραψε:

> Την παραπάνω παράγραφο την έγραψα εγώ. Όταν πατάμε Απάντηση, είναι
> σημαντικό να διατηρούμε τη γραμμή που λέει «Ο τάδε έγραψε ...», διότι
> έτσι φαίνεται εύκολα ποιος είπε τι.
> Νομίζω τα πυρά πάνε στο Σεργκέι.

> Το σημαντικό μερίδιο του κοινού το οποίο στοχεύουμε (μικρομεσαίες
> επιχειρήσεις, δημόσιο, σχολεία, κτλ) έχει ήδη υπολογιστές που δε
> διαθέτουν άδεια για XP, και τώρα δεν έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν.
> Βρίσκονται σε ένα κενό, και πρέπει να αναλογιστούν ότι ίσως χρειαστεί να
> αλλάξουν υπολογιστές αν είναι να συνεχίσουν με Windows.

> [...]

Ναι Σίμο έχεις δίκιο, μου ξέφυγε. Ωστόσο δεν πρόκειται για "πυρά" ;-)
Συζήτηση κάνουμε και στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει τόσο σημασία
ποιος έφερε στη λίστα το συγκεκριμένο νέο αλλά τι λέει αυτό το νέο.

Ίσως αξίζει να προσθέσω οτι τουλάχιστον στη Γερμανία το σημαντικό
μερίδιο του ίδιου κοινού στο οποίο αναφέρεσαι δεν πρόκειται να αλλάξει
τόσο εύκολα σε Vista. Tα XP θα παραμείνουν ακόμη για αρκετό καιρό. Πηγή
μου μερικοί admin στο πανεπιστήμιο του Freiburg.

Φιλικά,
Νίκος