O/H Nikos Alexandris έγραψε:
Προς ενημέρωση: το Kubuntu 8.10 έχει ένα σωρό πράγματα "σπασμένα"!

https://wiki.kubuntu.org/IntrepidIbex/RC/Kubuntu --> Known Issues

Ένας φίλος δοκίμασε την αναβάθμιση από Kubuntu 8.04 σε 8.10 και
αντιμετώπισε πάρα πολλά προβλήματα. Μήπως έπρεπε να αναβληθεί για λίγο η
έκδοση αυτή;

Φιλικά, Νίκος

Δεν γνωρίζω γιατί λες με τόση βεβαιότητα ότι το kubuntu έχει τόσα προβλήματα. Προσωπικά έχω αναβαθμίσει από την alpha 5 και δεν είχα κανένα πρόβλημα και το kde 4 τρέχει τελειως απροβλημάτιστα. Υπάρχει ένας γενικός κανόνας. Αν δεν έχουμε την εμπειρία να λύσουμε προβλήματα στο linux δεν προχωράμε με τίποτα σε αναβάθμιση με το που κυκλοφορήσει η νέα έκδοση της διανομής. Περιμένουμε τουλάχιστον δύο με τρεις βδομάδες ώστε όποια προβλήματα έχουν αναφερθεί να έχουν λυθεί με update. Είναι λογικό να παρουσιαστούν προβλήμα αφού η διανομή τρέχει σε πλήθος διαφορετικού hardware. Πάντως από εμπειρία που έχω η 8.10 είναι η πλέον απροβλημάτιστη έκδοση. Αν κάποιος αντιμετωπίσει προβλήματα καλό είναι να ζητήσει βοήθεια η εδώ η στο forum μας. Στο linux όλα τα προβλήματα μπορείς εύκολα να τα λύσεις.